Thursday, June 3, 2010

2x4

6 comments:

  1. Nem a képhez szól:) a másik blogoddal mi történt? meghalt? vagy csak átmeneti fejlesztések? Most is észrevettem szerintem egy nap után, csak vártam hűségesen, hátha lesz valami:)

    ReplyDelete
  2. meg. :) még írogatok, de valahol névtelenül. észrevettem, hogy nem tudok szabadon fogalmazni, amikor tudom, hogy ismerőseim elolvashatják, s mindig visszafogtam valamit, s ez valahogy nem működött már. egy ideje nagyon vontatott volt..

    ReplyDelete
  3. Hmm... Kávécseppnek is ez a problémája... Nem tudom, ez engem valahogy nem zavart soha:)

    ReplyDelete
  4. Anna az a blog nem volt vontatott! Én nem szoktam vontatott dolgokat olvasni. De annak örülök, hogy van ez helyette. Ez is nagyon tetszik.

    ReplyDelete
  5. Jaj, igazából a képről akartam írni....azon gondolkodtam, miközben néztem a 2x4-et, hogy vajon a képek vagy a címek fejtik jobban ki a megfogalmazhatatlanságodat. Hmmmm...Nem tudom. Érdekesek a címeid.

    ReplyDelete
  6. hallottam már többször érveket a szavak és a fotók ellen is. azt mondják, hogy nem lehet velük kifejezni a dolgok valódi lényegét, és hogy hamisan ábrázolják azt. én úgy gondolom, hogy a dolgok annyira összetettek, hogy megtapasztalásuk során is a tárgy/jelenség esszenciájánk csak egy pici töredéke jön át és a szavakkal, képekkel is csak egy töredékét tudom megfogni. de nem mindegy, hogy melyiket. ez a választás adja az egyéni színt egy személy alkotásainak

    ReplyDelete