Monday, June 14, 2010

eső után

12 comments:

  1. Eső után nem mindig süt ki a Nap :(

    ReplyDelete
  2. nem bizony. de a felhők is tudnak szépek lenni

    ReplyDelete
  3. De a felhőkből nem sugárzik élet

    ReplyDelete
  4. általános tapasztalat, hogy a felhők előbb vagy utóbb elmennek

    ReplyDelete
  5. Szerintem néha több élet van az ilyen hangulatos felhőkben, vagy abban a vihar előtti riasztó, de gyönyörű borongós-fényes sötét-világos fellegekben, mint egy napos, derült égben.

    ReplyDelete
  6. azokban a vihar előtti riasztó, de gyönyörű borongós-fényes sötét-világos fellegekben :) van egy jó adag adrenalin is

    ReplyDelete
  7. Ez így igaz:) De szeretem az efféle adrenalint, főleg ha a természet valamely páratlan szépsége párosul hozzá.

    ReplyDelete
  8. Zéró vagyok, csak ez nem tudom mi, asszem másik e-mail címen vok bejelentkezve:)

    ReplyDelete
  9. sebaj, felismertem a kézírásod. :)

    ReplyDelete
  10. Felhő, vihar, felhő, kitisztulás... Szerintem pontosan ez a váltakozás adja meg a mobilitást, a változás lényegét, a szépségét...

    ReplyDelete
  11. kitisztulás szélcsend felhő nyári zápor, nyomott őszi esős napok árvíz hófelhő jeges eső

    körforgás

    olyan, mint az ember a sok érzelemmel s hangulattal. mind átmeneti, és csodálatos és utálatos a maga módján. attól függ, hogy honnan nézed

    ReplyDelete